HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Embarassing or funny story time.

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 3:31 pm

So this was definitely inspired by Julia's TAI story. So, let's post up painfully embarassing things we've done to or infront of boys in bands. Haha. I want some good stories.

Uhm, so after Maryland show Danny wanted a high five and I was so drunk, I missed. That was win.

I have so many more...I'm thinking on em. haaha.


Last edited by allinyourhandsx on Tue Feb 26, 2008 3:42 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
JULIAAAAA

avatar

Number of posts : 220
Age : 27
Location : Ann Arbor, MI
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 3:37 pm

Every single time i've talked to Danny, WITHOUT FAIL one of his hometown friends will come up to him and he'll get excited and kind of forget about me haha
i don't blame him though, it's just awk because i'll just be standing there and then like ten minutes later he'll be like OH SORRY ABOUT THAT LOLZ!


oh and all my gaskarth encounters are awk but hilarious just because i hate him haha


i'm trying to think of more, but i think i used up my best one with that tai story!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fallwayaway
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 3:41 pm

lmaoo. awww that sucks. just be like STEVENS FOCUSSS lmao.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
JULIAAAAA

avatar

Number of posts : 220
Age : 27
Location : Ann Arbor, MI
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 3:45 pm

haha i don't really mind it though, homes doesn't get to see his friends enough & whatnot.


OH YEAH I FORGOT THE BEST ONE!
COREY WARNING MADE RABBIT NOISES AT ME ONCE.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fallwayaway
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 3:51 pm

hahaha. yeha i wouldnt mind either it would just be funny to say that lmao.

that's interesting haha.

alan from 1997 once hit me in the face with his guitar. and then spent like six years apologizing. that's a funny story. lmao.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 3:53 pm

Okay, so, this is probably gonna be a little long... but oh well.
It'll kinda be more of a funny story than an embarassing story, but it was embarassing to me.

It was at Bamboozle last year and I was going up to get things signed by Hit The Lights. One of their "people" or whatever had just come up and asked them what they wanted to eat, and they were all joking around and saying that they wanted like, steaks and seafood and stuff, and I was just like "I'll take a PB&J thanks. Light on the PB, heavy on the J." And, of course, they all laughed. Then Nick was like "Sorry, the food's only for the musician's." then my friend Tabby says "Well, she can play guitar. and she can sing like a beast." THEN OMAR SAYS "HAHA! Girls can't play guitar!" I'm just like "I'msorrywhat!?" he's like "Guys are so much better at guitar than girls." I'm like "Oh please, I could kick your ass at guitar." he's like "If I had a guitar right here and right now, we would totally battle." i said "If you had a guitar right here and right now, I would totally whoop you." then everyone's like OOOH SNAP! SHE TOLD YOU! and all that jazz... So I was kinda like 'What the hell did I get myself into?' hahaha. But it was all good. They all signed my things. And when I got to Omar I told him that I liked his hair and he said I could touch it as long as I washed my hand right afterwards, because it was really disgusting.. lmfao.

That's that story.. and I have more to come. Haha.
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 3:57 pm

hHhahahaha that's hilarious. I can so seee you saying all of that. Oh man. AHAHAHAH. i love you dizzy really lmfao.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Raucous Beccy

avatar

Number of posts : 178
Location : Leicester, UK
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 4:17 pm

Last March in the TheAudish & Young Love came over to support TAI, anyways, the first night of the tour there was some club night after (always the club nights, they get me!) anyhoo, I was way wasted and impressing my friends (lulz) with my perfectly excuted version of some UK boybands dance routine, from when I loved them when I was like 13. Anyway I am PROPER busting a groove and my friends begin to laugh hysterically and I turn around and some of TheAudish and YL are watching, loling and clapping. I was so shamed. Although tbh, Joe did come up and announce to us he was mentally retarded and then they all had there own dance off to Run DMC so it kinda balances itself out.
Back to top Go down
View user profile
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 4:19 pm

Hahaha I can kick ass at the guitar.
I might have been exaggerating a little when I said I could kick HIS ass.. but yeah. lol.
It was a good time, even though I was holding up the line and if the people at the end of the line would've known that I was, they probably would've wanted to kill me.

Nathan of Madina Lake broke my nose with his ass at Bamboozle a few years back.
They felt SO BAD. And it was my first time meeting them too.
Then when Dan went to give me a hug, he shouldered me right in the nose.
It was horrific.

And right after I got my tattoo on my wrist, Dan was like OH THATS SO COOL! Then gave me a hug and when he went to high five me, it was one of those weird high fives, and he pretty much slapped my wrist. Really hard.
I think they're out to kill me. Sad


EDIT: LOL BECCY!!!
THATS SO AWESOME! hahahaha
That is so hilarious. I would've been so embarassed, but I would've told them to start dancing with me Laughing
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
Raucous Beccy

avatar

Number of posts : 178
Location : Leicester, UK
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 4:28 pm

I was mortified. For about a minute. Hahaha.

I was once speaking to Wil from Aiden and his cousin Bob (there sound guy) about sex shows in Amsterdam and I said 'fanny' which of course in the UK is different to the US. Bob just looked really confused until Wil translated 'VAGINA' which I thought was hilarious because he sounded so polite and well to do when he said it and who says vagina these days anyway?
Back to top Go down
View user profile
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 4:31 pm

I say vagina all the time... Lmao. Its better than saying the other alternatives we have.
Fanny means ass here though, so that's kinda weird. It's like opposite ends... what the hell? haha. Crazy brits!

That one made me LOL though haha
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
Raucous Beccy

avatar

Number of posts : 178
Location : Leicester, UK
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 4:35 pm

No one says vagina over here. Except maybe doctors and official type people.

I know, fanny packs make me giggle, we call them bum bags.

And pants over here are your underwear. So when any Americans say they are going to change there pants or they like my pants or whatever I snigger like a school child. I should really know better!
Back to top Go down
View user profile
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 4:40 pm

Do you guys call them trousers or something? Hahaha.
"Hey! I like those panties you're wearing today. Where'd you get them!"
Lol. That's rich.
and LOL @ fanny pack. haha. vagina packs. OR ass packs.
ohhhhh good stuff.
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
Raucous Beccy

avatar

Number of posts : 178
Location : Leicester, UK
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 4:48 pm

Yus, trousers, jeans, bottoms etc.

I love the difference in language and slang and saying something and finding a band dude looking at you absolutely bewildered by it.
Back to top Go down
View user profile
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 4:55 pm

I've never met a band member from the UK, but I've talk to people over there a lot (River People) and I've kinda gotten used to the things you guys say, but some things are just so silly haha
I can't wait to meet the guys from The Blackout and tell them that I like their pants Laughing
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
Raucous Beccy

avatar

Number of posts : 178
Location : Leicester, UK
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 5:08 pm

Hahaha, they are Welsh as well so their accents are even more insane. My bffl is Welsh, I love the accent sooooo much.
Back to top Go down
View user profile
JULIAAAAA

avatar

Number of posts : 220
Age : 27
Location : Ann Arbor, MI
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 5:14 pm

cornish accents>ALLLLLLL
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fallwayaway
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 7:27 pm

Dizzy wrote:
I say vagina all the time... Lmao. Its better than saying the other alternatives we have.
Fanny means ass here though, so that's kinda weird. It's like opposite ends... what the hell? haha. Crazy brits!

That one made me LOL though haha


lmao its like opposite ends. HAHAHAH dizzy. rotflmfao.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 8:18 pm

Hahaha. lmao i thought it was funny Laughing
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Tue Feb 26, 2008 9:55 pm

it was funny dude. thats why i laughed so hard you probably heard me in pa.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 28
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Wed Feb 27, 2008 12:05 am

well. back on topic you two =]
so heres a story when eryn decided to embarass us at a wtk show
so we didnt have tickets right and travis was all no problemo d00d. just hit up trevor for guest list so we did and we got there right and we go through their set. blah blah blah. anyway they are standing together (travis and trevor) and eryn goes right up and introduces us and they are like oh ok! meghan and eryn everybody! everybody clap for meghan and eryn to the whole bar. it was wuite embarassing and then she explained that we were the guest list girls and they gave us hugs and whatnot. but still. funny and kinda embarassing cause the looks we got were HORRIBLE.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Wed Feb 27, 2008 2:37 pm

You're allowed to go off-topic in the chat section.
Read the rules, moderator.
LOL.<3

Good story though haha
I love WTK.
And my story is from the same show, different band

Okay so me and my friends have this inside joke, because my good friend Juli is Dan Torelli's (drummer of Madina Lake) cousin. She's like, "How much would it suck if Madina Lake wasn't good? I'd never see Dan because I'd have no desire to go to his shows. It'd be like 'Your band fuckin sucks, see you at Christmas!'"
So we were standing outside after the show at the Troc in Phillay, and we were just being really random, and I said "Your band sucks, see you at Christmas!" and fricken Alex from Mayday Parade was walking past, and he like, stops in his tracks and we're all like "O_O NO!!! NO, NOT YOU!" And we felt SO BAD!
So we were seeing them again the next day in Baltimore, and we made these little mini-cakes for Madina Lake's tour manager and put one aside for Alex. But after the show, we couldn't find him... So Jeremy ate it as we helped him push their equipment through rocks in the rain. lmao

Seriously though. We felt like shit.
Lol.
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Wed Feb 27, 2008 3:20 pm

Hhahahahahaha. That happened one time to me and my friend only with a random dude on the street. We were all like re-enacting something and it's like THAT SHIRT LOOKS HORRIBLE ON YOU. and we offended some poor guy. lol

Sorry random dude. lol

Funny story Dizzy. Hahaha.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Wed Feb 27, 2008 3:43 pm

Hahahahaha. That's so hilarious.

And thanks, I think it's a little funny.
Mostly, I still feel really bad about it. Because they're one of my favorite bands.
Lol.
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   Wed Feb 27, 2008 3:56 pm

Hahha. He should have realized the whole see you at Christmas made no sense. lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Sponsored content




PostSubject: Re: Embarassing or funny story time.   

Back to top Go down
 
Embarassing or funny story time.
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Funny picture/brain squeeze time
» The End of Time...
» Giving at Christmas Time
» Time Out by CL
» A Short Imperial Guard Story [revised]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: GENERAL DISCUSSION :: Chat-
Jump to: