HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 what's going on?!

Go down 
AuthorMessage
lackXluster

avatar

Number of posts : 42
Age : 28
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: what's going on?!   Mon Feb 18, 2008 12:36 pm

Hey guys, my name is Kristin. I'm a Jersey girl, in the past week I've been to 3 Audition shows, and almost died getting to one. I've been going to shows since I was 8. I love makeup, c-lo, reading and city life.=]

How are you? lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/shotgunsinner76
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: what's going on?!   Mon Feb 18, 2008 3:50 pm

Hey~
I'm Candise!
Welcome!
lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: what's going on?!   Mon Feb 18, 2008 3:54 pm

Jersey shows are my favorite shows!
even though the state ultimately smells Very Happy
Haha. jk

But, hi there, Kristin
I'm Dizzy, and I run this joint.
Pleased to meet you.
Did you go to the Philly show, by chance?
Cuz I was there haha.

Anywho, please have a read through the rules and if you have any questions, don't be afraid to ask.

Welcome, and thanks for joining.
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
lackXluster

avatar

Number of posts : 42
Age : 28
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: what's going on?!   Mon Feb 18, 2008 4:24 pm

Dizzy wrote:
Jersey shows are my favorite shows!
even though the state ultimately smells Very Happy
Haha. jk

But, hi there, Kristin
I'm Dizzy, and I run this joint.
Pleased to meet you.
Did you go to the Philly show, by chance?
Cuz I was there haha.

Anywho, please have a read through the rules and if you have any questions, don't be afraid to ask.

Welcome, and thanks for joining.

lol everyone always says Jersey smells, I think NYC smells wayyy worse then Jersey lol!

Yes I was at the Philly show, being crushed against the stage infront of Joe and Timmy.

thanks=]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/shotgunsinner76
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: what's going on?!   Mon Feb 18, 2008 4:26 pm

hey welcome to the boards, it's awesome meeting you. Even though we kinda already met in person. haha.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
harlequinlily
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 146
Age : 30
Location : Paris, FRANCE
Registration date : 2007-06-26

PostSubject: Re: what's going on?!   Mon Feb 18, 2008 5:46 pm

Hey! Welcome here! Hope you'll have a lot of fun with us Wink

_________________
What you have is something most people never have, passion for something - Taylor HANSON
Back to top Go down
View user profile http://panicatthedisco.zikforum.com/
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 28
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: what's going on?!   Tue Feb 19, 2008 12:04 am

Hey!
im Meghan
and i was getting crushed like a couple people over from you!
lol
me and christa were dying in front of danny
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: what's going on?!   Tue Feb 19, 2008 12:39 am

uh, hello.
so was Dizzy
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: what's going on?!   Tue Feb 19, 2008 1:17 am

Poor Dizzy, always getting forgotten!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: what's going on?!   Tue Feb 19, 2008 2:28 am

Poor Meghan, always getting demoderatoreded when she forgets about Dizzy

hahaha jkjk
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: what's going on?!   Tue Feb 19, 2008 9:17 am

xmhackx wrote:
Hey!
im Meghan
and i was getting crushed like a couple people over from you!
lol
me and christa were dying in front of danny

Oh my god we were. That was a bad place to pick to stand when all the little girls were like OH EM GEEEEE ITS DANNY STEVENS AND HES SWEATY AND HIS SHIRT IS HALF OFFF.

Actually, my apologies I think that was the four big guys behind us who just wanted a piece of Danny. Otherwise there's no reason to try and grab him that much.

cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Jennifer

avatar

Number of posts : 80
Age : 29
Location : London, UK
Registration date : 2008-02-07

PostSubject: Re: what's going on?!   Tue Feb 19, 2008 12:30 pm

allinyourhandsx wrote:
xmhackx wrote:
Hey!
im Meghan
and i was getting crushed like a couple people over from you!
lol
me and christa were dying in front of danny

Oh my god we were. That was a bad place to pick to stand when all the little girls were like OH EM GEEEEE ITS DANNY STEVENS AND HES SWEATY AND HIS SHIRT IS HALF OFFF.

Actually, my apologies I think that was the four big guys behind us who just wanted a piece of Danny. Otherwise there's no reason to try and grab him that much.

cheers

Oh that is so true, I hate screamy girls at shows, theyre always like 'arrrrrghhhhhhhhhh hes so hot! I'd so do him!' Its gross, I dont understand why they cant just enjoy the show and sing and dance like any normal person would. Haha as for guys, my best friend constantly likes to grab male band members but then he is gay... lol

Welcome Kristin! Im Jennifer Smile
Back to top Go down
View user profile
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 28
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: what's going on?!   Tue Feb 19, 2008 5:39 pm

no there was this one girl right
total cr33p (haha i always wanted to spell something like that)
and danny came all up over near her
and she ran her hand like up and down his leg
i almost like slapped her
you have no idea
its like d00d! thats so nasty. just freaking stop

and of course the one time i dont mention dizzy she notices
you and christa were all abouts forgetting about me in that other thread
chillax girlie.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Sponsored content




PostSubject: Re: what's going on?!   

Back to top Go down
 
what's going on?!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: GENERAL DISCUSSION :: New People-
Jump to: