HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Feb 15th. Philly, PA.

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AuthorMessage
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: Feb 15th. Philly, PA.   Sun Mar 09, 2008 3:35 pm

i was mine like all the time.
cause it gets SO dirty
and yeah when he said that he did it twice
i was all like yeah and then ian took you off
and he completely ignored that
=]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: Feb 15th. Philly, PA.   Sun Mar 09, 2008 3:50 pm

hahaha. i love ian. hes so amazingly hardcore, but not really haha. i miss that kid more than i miss the restof them. lol.

i do tooo. i wear it all the time. i wanna bleach it, but im afraid.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: Feb 15th. Philly, PA.   Sun Mar 09, 2008 6:38 pm

same. my mommy thinks it will kill the lettering
=/
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: Feb 15th. Philly, PA.   Mon Mar 10, 2008 3:38 am

I wanted to murder that guy.
Uhm, you didn't tell him to join the forum Meghan!? SOME MOD! JEEZ! Lol.

And I wear mine always, but only around the house. I wash it all the time and it doesn't get ruined or anything, and it stays pearly white.
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Feb 15th. Philly, PA.   

Back to top Go down
 
Feb 15th. Philly, PA.
Back to top 
Page 5 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» MCM Mid Century Modern Show London 15th May 2011
» Cheshire Steam Fair - July 14th & 15th (confirmed)
» February 15th aka Singles-Empowerment Day!
» 1:72 "Crusader" Miniatures. UPDATE februari 15th
» UK - NATIONAL GLASS FAIR - Sunday 15th May

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: THE AUDITION :: Live-
Jump to: