HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 next tour..........

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Fri Feb 29, 2008 11:33 pm

haha for sure!.. and I just edited my post because I'm an idiot. I'm not going to all of those shows - those are the dates that I found today on Pollstar.
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Fri Feb 29, 2008 11:36 pm

hahaha oh i thought you were doing all those. so which ones are you doing...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Fri Feb 29, 2008 11:38 pm

allinyourhandsx wrote:
hahaha oh i thought you were doing all those. so which ones are you doing...

I wish I could do all of those.. I'm waaaay to poor though.


95 percent sure of Allentown
50 percent sure of Lancaster..


depends if I can find people to go with.. I'm def going to the Croc show though.
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Fri Feb 29, 2008 11:40 pm

Haha. I was going to be seriously impressed. And yeah I hear youuu. I haven't even recovered from pac sun yet and I'll see them again in 18 days.

But sweet, I'm only sure on three of my dates, but I'm hoping Allentown and Lancaster happen for me too. They should lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Fri Feb 29, 2008 11:42 pm

I gotta check with my friends who go to surrounding colleges.. LOL.. so I can crash there. Might need to skip some classes or something..

I kinda wish Envy was touring with them again.. lol...
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Fri Feb 29, 2008 11:44 pm

Haha. Ahh. I see. Yeah crashing is amazing because hotels get ridiculouss.

Envy was amazing with them. it kinda worked out in my favor too because a lot of people left after envy and I could go anywhere I wanted without dying in a crowd all night. for five nights in a row. lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Fri Feb 29, 2008 11:47 pm

yeah.. I'm WAY to cheap for hotels.. though. since boozle is kinda a hike for me.. hotel may be an option.. but I figure for boozle.. it'll be totally worth it.. esp if I go with a big group of people which I'm planning on - hopefully they don't flake.

haha I kind of loved that everyone ditched the stage area after Envy to go hang out with them.. I was able to leave my spot behind this group of people who just stood there during envy - I think I might have seen their heads move maybe once. ugh. But luckily I was able to get to the front without an issue.
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 12:15 am

yeahh. i was hanging in the back for envy and then we went to hang out with t for a while and then when i came back we walked right to the side and the front and it's like uhm okay. lol. especially odd since philly was soo rough.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 12:17 am

allinyourhandsx wrote:
yeahh. i was hanging in the back for envy and then we went to hang out with t for a while and then when i came back we walked right to the side and the front and it's like uhm okay. lol. especially odd since philly was soo rough.

ugh I still regret not going to Philly - I was in the area too and I could have went.. boo..

Seriously though, those Philly kids can throw down - I saw the Audish there last June - and it was redic how rough it was.
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 12:24 am

they really can. i had never seen that many guys at a show either. lol. It was like so bad that I told everyone I thought I got molested. That's how rough and close it was.

But New York wasnt insane or anything, but I think that maybe because I was first in, I dont know.

Then Poughkeesie I was side stage, lots of teenies not really rough.

Philly was insane. Enough said.

And then Maryland was well Maryland. It was hilarious though how much things changed depending on the city. I can't wait to see how this next tour is. lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 12:31 am

hahaa Maryland was interesting to say the least.. kinda chill but not really- it was weird.

I'm interested to see how the show at the Croc Rock is.. I've only ever seen Hanson there ( I know I'm awesome) - and I've hated it each time I've gone - because of the massive amount of people at the show - and the layout of the building. Either way I don't care - I'm just stoked they are playing a PA date. lol.


Last edited by just_dream023 on Sat Mar 01, 2008 12:38 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 12:35 am

Haha yeah I agree. It's not the greatest place in PA but I've also never been there before and because bamboozle fucks everything up, I'm glad at least theres something within an hour of me.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 1:25 am

Hanson=<3
Lol.
And I actually like the Croc Rock. I've seen a buncha bands there, and I've liked it. So I'm stoked that they're playing there.

And yeah, Philly was def rough. I should not have been in that crowd at all lol. I'm insane, to say the least. Because I spent most of the week prior to that show in the hospital, but I went in the crowd anyway, got hit in the head multiple times, and had to leave before the Audish was over.
FAIL.
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 11:29 am

Yeah but I saved yo life a few times. Hahaha. JK. I tried and you weren't getting it until the end. Then we were punching bitches. lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 28
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 1:22 pm

BLUE SHIRT!
lets get him =]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 2:12 pm

Uhm, you guys did save my life lol.
I was about to pass out.
Good thing I slapped that guy like the little bitch he is.


PWNED.
kinda
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 28
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 3:47 pm

he so deserved it
him and his elbows of steel
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 5:38 pm

For sure. I actually wanted to rip his face off.
JERK
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 6:46 pm

I for one would pay good money to see Dizzy rip anyones face off...


^Sounded totally weird but I stand by every word!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 6:49 pm

Lmao. That would be pretty awesome.
And this guy didn't have a pretty face, so it's not like anyone would miss it...
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 9:43 pm

yeah no and both him and his girlfriend were in love with danny.
for real. i thought that was creepy.
in fact it made the whole night just that more creep-tastic.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 01, 2008 11:57 pm

Creep-tastic, VERY NICE!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Mar 02, 2008 12:05 am

you know you love my made up and very appropriate words. =]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Mar 02, 2008 12:23 am

Fo' sho'.
and OMG your post count is freakin crazy!
It makes me feel bad :[
lmao.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 28
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Mar 02, 2008 1:22 am

Dizzy wrote:
Lmao. That would be pretty awesome.
And this guy didn't have a pretty face, so it's not like anyone would miss it...


oh yeah. his face was ALMOST as not-goodlooking as his shirt =]
freaking smurf
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Sponsored content




PostSubject: Re: next tour..........   

Back to top Go down
 
next tour..........
Back to top 
Page 4 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Tour to Delhi metro
» Tour and Tarmac Events
» The Phantom Phantasy Tour
» Phantom US Tour Video Slideshow Project
» The Broadway production + US tour

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: THE AUDITION :: Live-
Jump to: