HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 next tour..........

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AuthorMessage
Raucous Beccy

avatar

Number of posts : 178
Location : Leicester, UK
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Mar 29, 2008 12:35 pm

LOL I am now going to Baltimore as well, haha!

Rooooooooooooooad trips ftw!
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Tue Apr 01, 2008 1:50 pm

Hahaha, yay Beccy. =D

Has anyone gone to anymore shows yet. I haven't heard anything about how the shows are going. =[
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
LussaisMyHero

avatar

Number of posts : 416
Age : 30
Location : Chicago.
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: next tour..........   Tue Apr 01, 2008 6:30 pm

the 19th.
im pretty sure im going to the one in south bend.
cross your fingers forrr meeeee!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/impimpsauceee
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Tue Apr 01, 2008 6:33 pm

yayyyyy theyre crossed. we're gunna need full details.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
LussaisMyHero

avatar

Number of posts : 416
Age : 30
Location : Chicago.
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: next tour..........   Wed Apr 02, 2008 1:08 am

gracias.
i really hope i can make it.
i miss these guys with my life.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/impimpsauceee
maloreeee

avatar

Number of posts : 16
Age : 30
Location : Utah/New York
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: next tour..........   Wed Apr 02, 2008 10:45 pm

bahaha i love your picture. i hope you can make it to the show! Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/maloree
LussaisMyHero

avatar

Number of posts : 416
Age : 30
Location : Chicago.
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: next tour..........   Thu Apr 03, 2008 1:06 am

thanks.
and thanks.
haha. i look like crap and he looks really mean.
but he was kinda waaaaaaasted.
but i love him anywaaaay.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/impimpsauceee
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: next tour..........   Thu Apr 03, 2008 10:31 pm

^ He doesn't look mean, he looks confused
But yes, VERY cute picture :]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
LussaisMyHero

avatar

Number of posts : 416
Age : 30
Location : Chicago.
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: next tour..........   Thu Apr 03, 2008 10:44 pm

he was trying to point at the camera.
but our arms are pretty much the same length.
so i didnt exactly work.
haha.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/impimpsauceee
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Sat Apr 05, 2008 10:31 pm

so is anyone going to any upcomming shows or have been to one lately?
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Apr 06, 2008 9:35 am

twenty days. boo. anyone else....lol. ive heard like nothing about this tour.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Raucous Beccy

avatar

Number of posts : 178
Location : Leicester, UK
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Apr 06, 2008 12:01 pm

24 MORE SLEEPS FOR MEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Back to top Go down
View user profile
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Apr 06, 2008 1:23 pm

I know Christa I feel like no one is talking about it!.

my show seems soo far away!
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Apr 06, 2008 1:47 pm

which show are you going to
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
just_dream023

avatar

Number of posts : 95
Age : 32
Location : East Coast
Registration date : 2008-02-18

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Apr 06, 2008 1:55 pm

Allentown. I know its soon, it feels so far.. lol
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Sun Apr 06, 2008 6:02 pm

Ahhh, I'll be there. We need to say Hi. =D=D
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 3:10 am

Lol. I think it's christa's goal to meet EVERYONE in this damn forum, no lie. lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 7:46 am

no dude. just the people i deem cool. lol.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
LussaisMyHero

avatar

Number of posts : 416
Age : 30
Location : Chicago.
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 1:39 pm

am i worthy?
hahaaa.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/impimpsauceee
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 3:47 pm

hahaha. So far so good ;]. one day i'll show up in chicago.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
LussaisMyHero

avatar

Number of posts : 416
Age : 30
Location : Chicago.
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 4:28 pm

you should.
its an amaaaaaaazing city.
then we could party.
audition hometown style.

if that makes sense?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/impimpsauceee
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 4:44 pm

allinyourhandsx wrote:
hahaha. So far so good ;]. one day i'll show up in chicago.

OH! PICK ME!
I WANNA PLAY =]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 6:00 pm

you wanna play what dude. ive already met you. duhh. ilu.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
LussaisMyHero

avatar

Number of posts : 416
Age : 30
Location : Chicago.
Registration date : 2008-02-27

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 6:05 pm

yeah i was confused about that too.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/impimpsauceee
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: next tour..........   Mon Apr 07, 2008 6:06 pm

hahaha i'm so coming to chicago one day. its on the list. =D
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Sponsored content




PostSubject: Re: next tour..........   

Back to top Go down
 
next tour..........
Back to top 
Page 7 of 8Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Dr Who USA Tour in the 80s
» Tour of Ceramic House
» Tour to Delhi metro
» Doctor Who Book The World Tour. 7 - 19 August 2014
» Tour and Tarmac Events

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: THE AUDITION :: Live-
Jump to: