HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 February 12th NYC

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
acrimoniouslover

avatar

Number of posts : 24
Age : 31
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: February 12th NYC   Wed Feb 13, 2008 9:05 pm

im running on 7 hours of sleep from two days. Working from 6am-1pm is kind of crazy I am insane.

Monday working 6 hours and then a 4 hour trip to NJ for the acoustic show. not getting home till about 1:30/2am

tuesday-working 6 hours then a trip into the city for a lot of insaneness. I got home at around 2:30ish AM and then...

wednesday waking up,sleep deprived in physicall yin shock and going to work. now i am packing and trying to get ready for this roadtrip.

we're insane.
Back to top Go down
View user profile
lauramarie8820

avatar

Number of posts : 159
Age : 29
Registration date : 2008-01-10

PostSubject: Re: February 12th NYC   Wed Feb 13, 2008 9:59 pm

hahaha..so this stuff was pre-planned by the guysss??
niiiiiiice......hehehehehehe..i just keep on learning how hilarious they are!!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lauramarie2007
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: February 12th NYC   Thu Feb 14, 2008 12:16 am

im sorry i didnt get a chance to send you a happy birthday comment cause i was out all day but happy belated birthday =]

and i cant wait for friday. sounds like its gonna be a big party.
=]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Shelly

avatar

Number of posts : 521
Age : 31
Location : FL
Registration date : 2008-01-02

PostSubject: Re: February 12th NYC   Thu Feb 14, 2008 3:27 am

haha, this thread is the best now. and me hoping they play here on my b-day again just went out the window.
Back to top Go down
View user profile http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: February 12th NYC   Fri Feb 15, 2008 1:26 pm

d00d, this sounds more fun than any day i've ever spent with the audition...
all they did for my 16th was say happy birthday after the show
AFTER seth reminded them
lmfao

gutttttted
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: February 12th NYC   Fri Feb 15, 2008 5:08 pm

Aww, poor Dizzy!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
TragedyX77

avatar

Number of posts : 118
Location : New York
Registration date : 2008-01-02

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 11:26 am

for bamboozle i think they are having a big announcement on Thursday
Back to top Go down
View user profile
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 3:14 pm

xmhackx wrote:
im sorry i didnt get a chance to send you a happy birthday comment cause i was out all day but happy belated birthday =]

and i cant wait for friday. sounds like its gonna be a big party.
=]

I'm late but thank you! I loved the card, but I think I lost it in philly somewhere. I went to get it out and it was gone! I was so upset. Grr.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 5:32 pm

d00d!
i missed watching Destinos in Spanish to make that card!
but it was worth it anyway.
haha =]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 8:30 pm

Dude I'm sorry. Blame fucking blue shirt for ass raping me and it was in my pocket.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 8:53 pm

haha blue shirt
wow. his elbow was quite sharp
and he knew exactly where to place his elbow on your back/neck/head/side to make you basically not be able to move at all besides being slammed against the stage.
yes. if i ever see him again id have a few words to say to him =]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 9:00 pm

i tried to kill him after the show.
and i even think i told danny i was ass raped.
and he looked at me and was like 'raped..'
and it was weird and awkward lmfao.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 9:03 pm

haha yeah
id even go alittle further
but i dont know what to call that
but yeah i said bye to you and dizzy
then i was walking over to my friends and i saw him near the merch table
and i like turned myself right around and came like running over
and i was like D00DZ! i found blue shirt. and T looked at me like i had 12 heads
which i do =]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 9:10 pm

Haha. I only saw two heads.

I think by now Danny should know how I am. He was a little off that night though. Poor boy.

But, I am off. I have sixteen heads.
I told T about blue shirt though.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 9:35 pm

haha thanks =]

we should warn the world about blue shirt and his elbows filled with evil
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Lyricallyloved

avatar

Number of posts : 466
Age : 28
Registration date : 2008-01-12

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 10:07 pm

allinyourhandsx wrote:
i tried to kill him after the show.
and i even think i told danny i was ass raped.
and he looked at me and was like 'raped..'
and it was weird and awkward lmfao.

That's probably the funniest shit I've ever heard.
No lie.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/i_swear_im_not_drunk
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: February 12th NYC   Tue Feb 19, 2008 10:18 pm

Hhahaha. He doesn't know what to do with me sometimes, I swear.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: February 12th NYC   Wed Feb 20, 2008 12:15 am

Timmy probably thinks that I know what to do with you... if you know what i mean.
Lol
Anyway.

Yeah, when I told T the blue shirt story, i said it NICE and LOUD
so the d00d turned around and looked
And I was like "I turned around and SLAPPED THE GUY!" soooo loud and T just laughs
But he's like "ahhhh man. hospital. being almost killed. you're in bad shape. have some tylenol."
T saves lives, kids.
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: February 12th NYC   Thu Feb 21, 2008 12:23 am

hahah yeah
im pretty sure blue shirt knew we were out to get him
seeing as i almost ran into then stared at him in disbelief and then did a complete U Turn and ran off yelling I found him! I found blue shirt!
=]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
Dizzy
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 1045
Location : Edinboro, USA
Registration date : 2007-06-25

PostSubject: Re: February 12th NYC   Thu Feb 21, 2008 1:39 am

HAHAHA

That = tha best

i can't stop picturing you doing that
then laughing
lmfao
Back to top Go down
View user profile http://theaudition.zikforum.com
xmhackx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 830
Age : 27
Location : Philadelphia, PA
Registration date : 2007-07-05

PostSubject: Re: February 12th NYC   Thu Feb 21, 2008 5:39 pm

well i did it
and caused quite the stir
but thats nothing unusual =]
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/the_world_is_black_23
allinyourhandsx
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1322
Age : 31
Location : Staten Island, New York
Registration date : 2008-01-01

PostSubject: Re: February 12th NYC   Thu Feb 21, 2008 5:46 pm

hahaha i remember that. it was quite hilarious. cause i was the one you ran back to! lmao.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fingerscrossedx
Sponsored content




PostSubject: Re: February 12th NYC   

Back to top Go down
 
February 12th NYC
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» February 2011 Fleamarket & Charity Shop finds
» The 12th Doctor's Outfit
» CAMBRIDGE GLASS FAIR - Sunday 27th February**
» London. 19/01/2010 matinee. David Shannon, Gina Beck, Will Barratt (u/s)
» Deltron 3030 - Making of Event II

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: THE AUDITION :: Live-
Jump to: